joi, 18 iulie 2013

De la brunet la blond!!! transformare

Publicat de Mpfm Fanclub la 21:24
Da, dupa cum spune si titlul, am ajuns aproape blonda!:))
Prin iunie mi s-a pus pata pe un blond. Mai precis unu cenusiu, sau macar aproape de el. M-am tot documentat cum pot sa-mi deschid parul fara decolorant. M-am ferit de el cat am putut de mult. Mentionez ca eram vopsita negru abanos, fara amoniac, asa ca imaginati-va ce lupta am dat si inca dau:)).
 Am inceput prin a-mi spala foarte bine parul la fiecare spalare, FOARTE BINE, pentru a se mai duce din culoare. Dupa ce s-a mai dus din culoare, adica cam dupa 4-5 spalari, am fost la coafor si mi-am facut cateva suvite.

Deci practic, eu de aici am plecat in calatoria spre blond:)).
Imi placea cum arata, dar parca voiam mai mult, si simteam in permanenta nevoie de SCHIMBARE.
Mi-am cumparat mai intai o vopsea fara amoniac -> 
Ce promit ei: 
Si-am trecut la treaba. L-am aplicat pe varfuri in primele 10 minute, apoi urmatoarele 20 am urcat putin mai sus, aproape de barbie.
Cam asta a fost rezultatul:
Nu s-a deschis prea mult. Nu-i nimic. Am mai stat asa cam o saptamana cred. Dupa am cumparat iarasi aceeasi vopsea si am aplicat-o in tot capul. Cu chiu cu vai, mi-a ajuns o cutiuta de vopsea.

Din nou, imi placea culoarea:)) Dar tot voiam sa-l mai deschid. Nu stiu cat timp a trecut pana la urmatoarea vopsire, dar nu mult. Mi-am cumparat 2 cutii asa, ca sa fiu sigura ca-mi ajunge:


Rezultatul? Un blond faaain fain <3 cam asa:

Poza e facuta in soare cumva, e o idee mai inchisa la lumina normala.
Dupa cam o saptamana, mi-am vopsit iarasi varfurile, tot fara amoniac, cred ca era asta:

S-au mai dechis o idee. Apoi am fost la mare, si s-a mai deschis un pic de la soare...

Aseara mi-am vopsit radacinile, pentru ca crescusera deja cam mult. Radacinile mi se deschid foarte usor cu  vopseaua asta .


                              Apoi m-am spalat cu sampon cu reflexii argintii. Maine il aranjez si va mai pun poze:D.




-->

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea