miercuri, 1 februarie 2012

S-he StyleZone

Publicat de Mpfm Fanclub la 11:56
  Azi vom vorbi despre brand-ul S-he. De curand am descoperit ojele S-he Sylezone. Prima am primit-o de la un fost coleg.E o nuanta de visiniu . E draguta, mai ales pentru unghii medii asa ca ale mele:">. Aici eram data cu 2 straturi , insa un strat este de ajuns.Are un luciu foarte frumos, iar eu de obicei nu mai dau niciun strat de lac peste oja.



Ceea ce mi-a placut in mod special este ca se usuca foarte repede.Urasc ojele la care trebuie sa stau minute in sir sa se usuce.Zilele viitoare o sa merg in cautarea altor nuante,pentru ca-mi place mult . Tot atunci va voi spune si cam cat costa :D. See you next time !

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea