sâmbătă, 7 ianuarie 2012

Achizitii noi !

Publicat de Mpfm Fanclub la 08:10
Heiii . Azi am sa va arat cele 2 oje achizitionate zilele trecute. Una este rosie, de la Rimmel London care se crapa singura (Crack your Colour). Nuanta se numeste 040 Heart Breaker. Am incercat-o doar la magazin si mi-a placut mult. Merge a fi pusa peste orice culoare :) Pretul este undeva la 15 lei.


Cea de-a doua oja este tot de la Rimmel  London - Lycra PRO . Un  lila tare dragut. E mai ieftina si dureaza mult pe unghii.Asa arata-> Prima poza e doar cu un strat, iar a doua cu 2 straturi :D Mi-am facut unghiile de 3 zile si inca rezista foarte bine, ba chiar ieri mi-am facut un model pe ele, pe care am sa vi-l arat in postul urmator . Pe aceasta am luat-o cu 10 lei.:)



 Ne mai auzim !


                                                                    xoxo,Ette

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea