marți, 3 ianuarie 2012

Review- Oja Farmasi

Publicat de Mpfm Fanclub la 09:15
  Zilele trecute am primit o oja Farmasi. E prima pe care o am de la ei si a fost dragoste la prima vedere. La primul strat nu  e cine stie ce iar cand am aplicat al doilea strat tot aveam senzatia ca se usuca foarte greu . Dupa 5 minute s-a uscat foarte frumos si uniform si nici n-a mai fost nevoie sa aplic un strat de lac deasupra. Imi place si nuanta si pensula.Per total o consider o oja reusita. :D




 Pretul ojei este foarte bun ! O gasiti AICI iar nuanta cred ca este numarul 30. Eu zic ca-si merita banii:).
Pe data viitoare !:*

                                            
                                                                                                              xoxo,Ette

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea