marți, 13 martie 2012

My first Pankakes !!!

Publicat de Mpfm Fanclub la 05:13
 Hei girls !
 Nu v-am mai scris de mult. Motivul? N-am mai prea avut timp..Azi insa am scapat mai repede cu 2 ore, deci prin urmare, profit de asta.Oricum,mai sunt 2 saptamani de scoala, apoi vacanta.Promit ca nu veti mai scapaa de mine in saptamanile acelea !:))

Asa cum spune si titlul, azi va voi arata primele clatite facute in totalitate de MINE! Au iesit mai bune decat credeam . Ce face omul cand n-are dulce in casa.. 
Ce ingrediente am folosit? Urmatoarele:
 - 2 cani de faina
-200-250 ml de lapte ( n-aveam apa minerala)
-2 oua
-vreo 3 lingurite de zahar
- un pliculet de zahar vanilat
-Putina coaja de portocala rasa,pentru aroma.

Mod de preparare:
Se bat ouale ca pentru omleta, apoi se amesteca laptele. Cand sunt bine omogenizate, turnam si faina in ploaie, amestecand constant cu telul pentru a nu face cocolosi.Adaugam apoi zaharul, zaharul vanilat si coaja de portocala.





                                                                  xoxo,Ette

2 comentarii:

soareacarmen2007 spunea...

Chiar imi doresc sa vad tot ce-i gustos si tot ce-i frumos la tine pe blog,clatitele par delicioase!Tot timpul cand te tii de treaba vei avea ce publica si aici,mult succes!Multumesc ca si tu urmaresti ce facem noi!

Mpfm Fanclub spunea...

Multumesc mult ! N-aveti pentru ce, o fac din placere :) meritati din plin !

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea