luni, 19 martie 2012

Oja Flormar

Publicat de Mpfm Fanclub la 09:47
Ce faceti dragele mele? 



 Eu sunt cam racita,deci voi sta cateva zile acasa.Prin urmare, voi avea timp de blog si de facebook!
Azi va voi arata o oja pe care pur si simplu o ador.. bineinteles, de la flormar.Am cumparat-o acum 2 saptamani.Este sclipicioasa,probabil de aceea imi place atat de mult.Mai nou, imi place orice sclipeste .:">

Eu cred ca merge purtata absolut oriunde.Am purtat-o si la scoalasi la un chef.E foarte draguta.


Asa arata:


Cu blitz:



Fara blitz







Oja aceasta este una dintre preferatele mele. Voua va plac ojele de la flormar? Daca da, mate sau sidefate?


                                                                    xoxo,Ette

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea