sâmbătă, 24 decembrie 2011

Hello world !

Publicat de Mpfm Fanclub la 01:59
  Hei ! Azi am sa va prezint machiajele mele, cele de care ma folosesc aproape zilnic.

  Incep cu fondul de ten,pudra,corector si anti cearcanul. Eu una nu prea am folosit fond de ten pana acum pentru ca nu simt nevoia.Nu am probleme cu tenul si imi place culoarea mea naturala. Mai repede folosesc pudra iar pentru imperfectiuni folosesc corectorul . -> 



     Blush-ul ->
    Fardurile le folosesc zilnic.Nu detin foarte multe dar poate vine mosul si la mine 8-> .




Pensule & Stuff


          Tus de ochi - > 

                Creioane de ochi->Aici iarasi nu sunt multumita.Am putine si pe terminate.Trebuie sa ies la cumparaturi..

 

          Balsamuri/Rujuri/Glossuri  ->


 
   
                                Cam asta a fost la capitolul Make Up . Zilele urmatoare voi incerca sa fac cate un review la fiecare lucru care consider ca merita a fi mentionat. Pe data viitoare. Have a nice day !

                                                                                                                                   Xoxo, Ette

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea