joi, 29 decembrie 2011

My hobbies

Publicat de Mpfm Fanclub la 13:48
De multe ori am fost intrebata care sunt hobby-urile mele si ce prefer sa fac in timpul liber. Ca sa nu mai raspund la fiecare in parte,am sa scriu aici.







                         Pe primul loc ar fi :        
  • Pictura pe Unghii -  De mica aveam multa rabdare sa desenez chestii minuscule cu creionul iar de curand m-a izbit asa o idee sa ma uit pe diferite site-uri si sa vad cu ce se mananca manichiura si modelele pe unghie. Eh, de atunci mi-am tot achizitionat oje cu pensule normale,pensule subtiri, pensule foarte subtiri, tuburi speciale,sclipici praf etc. Asa a devenit activitatea mea preferata.Plus ca de atunci nu mi-am mai ros unghiile..:D

  • Pe al doilea loc ar fi fotografia. Imi place sa fac poze, la orice. De la cea mai mica insecta la cei mai inalti munti.Cred ca orice merita a fi fotografiat,oricat de neinsemnificativ ar fi.

  • Pe al treilea loc ar fi Make-Upul. Imi place sa ma machiez si sa machiez diferite persoane.Imi place sa imbin culori si imi place cand sunt mandra de rezultate.

  •  Pe al patrulea loc ar fi bijuteriile handmade.Fac diverse bijuterii din fimo sau alte materiale. Ma relaxeaza si mai uit din ce trebuie uitat .

  •  Aici deja nu mai stiu sigur. Imi place sa cant si sa dansez. Sau sa dansez in timp ce cant:))

  • Imi place sa scriu pe blog.Sa caut imagini dragute pe bloguri dragute. Ador sa ma uit la seriale sau filme .Ma fac sa ma mai departez putin de lumea asta, in care traim.


                             VOI ce pasiuni aveti? Ce faceti in timpul liber?:)
                                                           xoxo,Ette

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea