vineri, 23 decembrie 2011

Our Lives.

Publicat de Mpfm Fanclub la 14:51
    In vietile fetelor, o mare importanta o au cosmeticele. De mica fiind, eram atrasa de fiecare fard, ruj sau orice cu putin sclipici.Cu timpul, am inceput sa le incerc iar apoi nu m-am mai despartit de ele. Cred ca asa am inceput toate. In momentul de fata, oriunde merg trebuie sa petrec minute in sir uitandu-ma la cosmetice si neaparat trebuie sa cumpar ceva , oricat de mic sau neinsemnificativ ar fi.
    De ceva timp ma gandeam sa imi fac un blog, unde sa va arat si voua cam ce ma pasioneaza si cu ce imi pierd eu timpul, si de asemenea sa va urmaresc si eu pe voi, nu numai din umbra. Prin urmare, va urez un calduros bun venit si o sedere cat mai placuta pe blogul meu !

                                                                                                                                            Xoxo, Ette

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea