miercuri, 18 ianuarie 2012

Big day !

Publicat de Mpfm Fanclub la 07:55
Hei girls ! Ce faceti? Imi cer scuze ca nu am mai scris insa am avut cateva zile pline.Maine este ziua mea deci.. BIG day tomorrow ! Abia astept.Am tot umblat ca sa gasesc hainele perfecte, bombonelele perfecte..si am gasit :D Bombonelele sunt cu tiramisu, heidi parca.Yummm. De imbracat ..am sa ma imbrac cam asa :


doar ca fusta mea e negra iar in loc de bluza, eu voi purta o camasa alba tare draguta ♥..
La partea cu make-upul ma gandesc la ceva cat mai natural. Un fond de ten crema , un fard nude/roz
deschis si ceva mai inchis in coltul ochiilor, putin rimel si balsam de buze incolor.Parul mi-l voi indrepta si atat :D. Can't waiiit !

Lasam ziua de maine deoparte.Sa vorbim de zilele trecute. In weekend am avut unghiile un albastru inchis, insa cei care-mi vedeau unghiile de la departare spuneau ca sunt verzi.. Asa :

 Si erau facute cu oja aceasta:



Apoi, duminica seara m-am gandit sa fac un model nou, asa, ca pentru inceput de semestru doi :)).Cam
asa arata :





       Iar aseara, deja ma plictisesem de acel model , asa ca am facut ceva mai simplu. ->
Facute cu oja aceasta->

Pur si simplu iubesc oja asta. E un mov tare placut :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea