duminică, 29 ianuarie 2012

Nails

Publicat de Mpfm Fanclub la 05:02
                 Hei girls ! Ma scuzati ca n-am mai scris de mult, dar n-am mai avut timp..:">. Am sa va arat cum au fost decorate unghiutele mele,la petrecerea de ziua mea :D. ->


Nu au fost cine stie ce, insa mi-au placut. E un model simplu de realizat si este elegant :).
Am fost imbracata intr-o rochita neagra, fara bretele , mulata iar de la talie in jos era gen fusta gogosar.N-am avut pantofi , pentru ca stiam ca voi dansa mult si mi se vor umfla picioarele, deci, am purtat cizme :D. A fost totul foarte ok. In postul viitor va voi arata make-upul pe care l-am avut :D.

       
                                                                            xoxo,Ette

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea