luni, 2 ianuarie 2012

Sfaturi pentru unghii sanatoase si frumoase!

Publicat de Mpfm Fanclub la 13:07
Cine-a spus ca pentru a avea unghi sanatoase trebuie sa mergi la saloane speciale si este costisitor s-a inselat ! Putem avea grija de unghiile noastre si singurele acasa.
  •  O manichiura corecta incepe cu stergerea unghiilor cu dizolvant pentru a indeparta lacul sau oja existente pe unghii. Dizolvantul se aplica pe un tampon de vata, acesta se asaza pe unghie si se apasa usor. Cu cat tinem mai mult dizolvantul pe unghie,cu atat aceasta se poate degrada mai mult.


  •  Un tratament foarte bun pentru unghii care trebuie stiut de toate fetele ce isi doresc unghii lungi este cel cu ulei de masline/ricin amestecat cu o jumatate de lingurita de zeama de lamaie.De preferat este ca uleiul sa fie cald. Ne tinem unghiutele in compozitie apx 10 minute.Face minuni !


  • De curand am auzit ca nu e bine sa ne taiem cuticulele. Ei bine,eu le tai. Nu prea imi place cum arata netaiate insa am sa incerc sa fac cum este mai bine.Daca puteti sa stati cu ele netaiate si va place cum arata sa nu le mai taiati. Daca au un aspect inestetic masati-le cu o crema hidratanta minim de 3 ori pe saptamana.


  •  Trebuie sa fim atente la alimentatie.Unghiile au nevoie de vitamine cum avem si noi. De preferat este sa bem multa apa, sa mancam fructe si legume si mancare bogata in proteine(carne,lapte,oua..).

 Sper ca nu v-am plictisit prea tare. Intr-un alt post vom vorbi de lacurile de unghii si ojele ce ne ataca unghiile si alti factori perturbatori. V-am pupat  !


                                                
                                                                                                                      xoxo,Ette.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea