marți, 10 ianuarie 2012

Today,Tomorrow and Always.

Publicat de Mpfm Fanclub la 06:43
               Hei girls !:) Am fost sa cumpar cadou unei rude si am zarit un magazin maaare si frumos plin de cosmetice. Bineinteles, am intrat si m-am holbat cam 10 minute la ele.Nu stiam la ce sa ma uit mai intai :-s . Mi-am cumparat cateva oje. Da , iarasi. Ce sa fac daca nu le pot rezista.. Plus ca le-am gasit la un pret rezonabil siii..:"> . Cam astea sunt :










Ojele sunt de la niste firme fantoma,ca sa le zic asa,pentru ca eu n-am prea auzit de ele. Sunt culori tari, de aceea imi plac.Cam duceam lipsa, mai ales de albastru si verde.
Mi-am refacut unghiile, cu prima oja de sus:D . Este un turquoise tare dragut.Imi place mult culoarea .:D
Asa arata unghiutele mele astazi ->


Voi? De la ce firme va luati ojele? Aveti una preferata?:)

See you next time.Kisses :*

2 comentarii:

Andreea Gherghe spunea...

superbe culori:X

Mpfm Fanclub spunea...

Merciii. :* Si mie imi plac mult mult :D

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea