miercuri, 1 februarie 2012

♥ Paleta 120 culori ♥

Publicat de Mpfm Fanclub la 09:29

     Dupa cum spune si titlul, in acest post vom vorbi despre acea paleta de 120 culori,de care toata fetele au auzit, si care este un "must have" . Eu n-o aveam,asa ca saptamana trecuta am dat comanda,iar vineri mi-a si venit !:X Imi trebuia pana sambata,pentru ca aveam o petrecere si voiam sa ma machiez si eu asa cum se cuvine.

  Trusa este adorabila.Nu mi-a dezamagit asteptarile.Pe net mi s-au parut pastilutele de machiaj mai mari, insa in realitate sunt micute,dar o sa imi ajunga o vreme. Nuantele sunt pigmentate si pline de viata. Le ador !
Cateva poze cu paletuta mea ♥ :





                    Voi detineti aceasta paletuta? Daca da, sunteti multumite de ea?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea