miercuri, 1 februarie 2012

My Nail Polish Obsession ♥♥♥♥

Publicat de Mpfm Fanclub la 15:09
De mult voiam sa fac un post de genul,iar acum am ocazia.:D Am preluat acest tag de la Miu Miu. De asemenea,daca vreti, il puteti prelua si voi!>:D<  Sa incepeeeeem.

1. Care este firma ta preferata de oje?
Nu am o firma preferata.Am multe firme pe care le folosesc,imi sunt dragi si nu ma dezamagesc niciodata. Cateva din ele ar fi : Colorama - Maybelline New York , S-he stylezone , Flormar , Rimmel London etc.

2. Oja cu sclipici sau fara?
Fara. Rareori folosesc oje cu sclipici..

3. Opi, China Glaze, Essie?
N-am folosit niciuna,inca.

4. Cat de des iti schimbi oja de pe unghii?
Destul de des.Cam la 2-3 zile.Depinde insa de multi factori.Daca ma iau cu altele,o tin mai mult.Daca duc lipsa de ocupatie, imediat schimb culoarea /modelul.

5. Care este culoarea ta preferata pentru unghii?
Huh, grea intrebarea asta. Prima culoare ar fi Lila-ul de aici si a 2-a Visiniul de AICI  .

6. Culori inchise sau culori deschise?
Le prefer pe cele inchise :D.

7. Ce ai pe unghii in momentul acesta?
Am "unghii crapate" :)). Top Coat-ul alb si peste oja rosie "Crack your Colour" .

8. Oja mata pe unghii  in or out?
Never had before.:-?

9. Manichiura frantuzeasca (iti place sau nu)?
Cu siguranta:). O consider o manichiura potrivita in orice moment al zilei.Este foarte elegant si feminin:).

10. Culoarea preferata pentru iarna?
Aceasta mi-a placut mult iarna asta  ->

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea