sâmbătă, 4 februarie 2012

Review-Rimmel London Crack Your Colour

Publicat de Mpfm Fanclub la 05:06
Dupa cum ne spune si titlul, astazi am sa va vorbesc despre oja Rimmel London Crack Your Colour. Eu o am pe rosu.La inceput nu prea imi dadeam seama cum functioneaza, pentru ca nu aveam top coat tot de la ei, insa am observat ca merge cu orice alta oja. Eu am folosit un strat de oja alba,de la o firma fantoma,am lasat cam un minut sa se usuce iar apoi am adaugat un strat de oja Crack your Colour. Arata bestial:D.La final puteti da cu un strat de lac incolor pentru luciu&stabilitate:D.
P.S: Scuzati-mi unghiile scurte,dar am fost nevoita sa le tai pentru ca mi s-au rupt 2 dintre ele..:( .




Cred ca e o manichiura foarte faina mai ales pentru unghii scurtute,ca ale mele:D.Eu deja le-am sters.Am zis ca le las in weekend sa se mai odihneasca si ele.Le cremuiesc zilele astea si le ingrijesc.Merita si ele macar doua zile de pauza:)).

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea