luni, 13 februarie 2012

Make Up For Clubbing

Publicat de Mpfm Fanclub la 14:57
 Hei guys ! 
De mult voiam sa fac aceasta postare,insa am tot amanat-o .
In acest post,va voi arata un machiaj realizat de mine,pentru o iesire in club:>. Ce am folosit :

          1)Absolute Concealer for eyer de la Oriflame
          2)Concealer de la Ruby Rose
          3)Pensula Yves Rocher
          4)Pensula Oriflame
          5)Si bineinteles, Paleta cu 120 culori.











1.Am aplicat concealar-ul de la oriflame.
2.Apoi cel de la ruby rose.
3.Cu pensula de la oriflame , am aplicat nuanta 1 pe toata pleoapa mobila si superioara.
4.Cu aceias pensula,am aplicat nuanta 2 aproape de coltul interior si l-am uniformizat frumos.(Coltul interior il lasam alb,de la nuanta 1)
5.Cu pensula de la Yves Rocher am inceput coltul exterior cu nuanta 3 si am venit cu culoarea pana aproape la jumatatea pleoapei inferioare.
5) Cu aceias pensula, am aplicat nuanta 4 in coltul exterior .

Machiajul ar trebui sa fie gata . Pe mine m-a tinut pe toata durata petrecerii, adica apx 9 ore, fara sa se imprastie sau intinde.
Rezultatul final :





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

 

Ette's Life Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea